Антиматерия в окото на бурята

0 / 6
Рейтинг: 0 / 6 от 0 потребители
Снимка: internеt

Съществуват ли тайнствени, необясними от съвременна гледна точка природни феномени на нашата планета?

От нивото на своето познание, всеки човек може да приеме всяко явление, като нещо тайнствено и загадъчно. Така преди хиляди години се е зародила и религията с която се е търсило обяснението на света. Много по-късно, науката е намерила обяснение на огромен брой факти, като е открила и съответните закономерности и закони на природата.

За съвременния човек, може би научните и технически постижения изглеждат невероятни, но от гледна точка на мащаба на времето, постигнатото е все едно сме открили в една каменна долина едно малко кръгло камъче – там където има милиарди подобни не само камъчета, но и много други вещества и елементи. Но ние виждаме само това камъче и дори то, прави живота ни несравнимо по-удобен и лесен. Цялата ни наука и техническа мисъл е съсредоточена върху това камъче. Ние го изцеждаме до неподозирани величини, но то крие още много от своите тайни, като само ни загатва, че около нас има милиарди не само подобни нему, но и съвсем неочаквани и непознати неща.

Последните открития в астрономията показаха с необикновенна яснота (дори на снимки) как в един сектор от една двадесет и пет милионна част от набесната сфера са регистрирани повече от 3000 галактики с милиарди звезди.

Какво ще кажете за морските дълбини, които са по-неизследвани и непознати дори от космоса?

Колкото повече познания придобиваме, толкова повече неразбираем става  светът около нас.

Ето едно не само интересно, но и необяснимо явление което се е случило още през 2009 година, но досега не е могло да намери обяснение.

Изследователят Джоузеф Дуайър извършва наблюдения над Бермудския триъгълник, когато неговият самолет се е отзовал в зараждаща се масивна буря.Физикът пилотира смалък самолет  Гълфстрийм V с научна мисия, когато се натъква на странно явление.Целият самолет е бил заобиколен от позитронно-електронни експлозии с мощно изригване на гама лъчение. Самото регистриране на гама лъчите е позволило на учените да стигнат до заключението, че то се дължи на анихилацитята на електронно –позитронни двойки.  Това означава, че самолетът се е отзовал в среда на антиматерия. Площа на тази антиматерия е имала огромни размери – диаметър приблизитулно 2 килиметра!

Загадката може би се крие в самата неизследвана област в сърцето на гръмотевичните бури.

0 / 6
Рейтинг: 0 / 6 от 0 потребители

Коментирай

Попълнете кода от изображението:
IBD.bg ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.
коментари3
Dede 09.06.2015

This piece was cogent, we-liwrltten, and pithy. http://bwfajyc.com [url=http://angjql.com]angjql[/url] [link=http://tknmepymxgj.com]tknmepymxgj[/link]

Akash 09.06.2015

Well I guess I don't have to spend the weekend figirung this one out!

Rafael 08.06.2015

Shoot, so that's that one suopssep.

Предишна статия